بعد از یک روز...

 

اینترنت قطع بود و بعد از کلی فحش دادن به زمین و زمان فهمیدیم سیم تلفن خودمون مشکل داشت به هرحال ببخشید..بازم آهنگ میگوشم و پست می زارم البته با اسپیکر خاموش!!!!آره خاموش ..فقط حرکت  اکولایزر و زمان آهنگ کافیه برای بغض کردن با اون چیزایی که داره میگه و من نمیشنوم...بغض کردن..دیگه چه چیزی روتینتر از این پیدا میکنین واسه غروب جمعه؟؟؟ البته من که چرت و پرت گوش میدم..بقول بچه ها جاست حمید طالبزاده...همه چی آرومه من چقدر خوشحالم...آره خوب.شایدم این راس میگه اما 2تا سوال پیش میاد اینجا.

1-آروم چیه؟؟؟؟

2-اگرم آروم اینه که الان دارم بهش فکر می کنم ( شایدم می کنید) باز ما نمی خوایمش حمید جان..آخر ما به لنگیدن یک جای کار عادت داریم...


نظرات شما عزیزان:

HGH
ساعت23:16---22 تير 1391
حیف غروب جمعه نیست؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 16 تير 1391برچسب:دلنوشته,محمدرضا, | 20:37 | نویسنده : Mohammadreza Sheikh hasani |

  • دانلود کتاب
  • وکیل